Page 1 of 5
Why a backplate and wing
Posted: Mon Jun 01, 2009 9:46 pm
by adonay
In cautarile pe internet am descoperit o comparatie foarte frumos scrisa intre:
- jacket BCD
- back inflate
- backplate/wing
Daca aveti timp, cititi-o pe toata:
http://www.direxplorers.com/new-dir-art ... -wing.html
Re: Why a backplate and wing
Posted: Tue Jun 02, 2009 3:24 pm
by pufiman
Foarte interesant, dar eu vad un dezavantaj mare la sistemul "bp/w rig", si anume greutatea back plate-ului, mai ales daca le cari cu avionul.
Re: Why a backplate and wing
Posted: Tue Jun 02, 2009 4:14 pm
by adonay
Salut,
Backplate-ul nu este chiar asa de greu, cel pe care l-am comandat are in jur de 2kg (5.11 pounds = 2.31785701 kilograms). La el se adauga masa wing-ului si a harness-ului care nu cred ca depasesc 1kg impreuna.
Prin comparatie, fostul meu BCD avea 3,6kg.
//Sorin
Re: Why a backplate and wing
Posted: Fri Jun 26, 2009 2:21 pm
by adonay
Re: Why a backplate and wing
Posted: Fri Jun 26, 2009 2:21 pm
by adonay
- photo(4).jpg (152.78 KiB) Viewed 22946 times
- photo(5).jpg (104.58 KiB) Viewed 22944 times
- photo(6).jpg (124.82 KiB) Viewed 22937 times
Re: Why a backplate and wing
Posted: Fri Jun 26, 2009 2:38 pm
by victor
Si alte cateva poze, facute in acelasi decor, la wing-ul meu :-).
Cateva impresii:
- materialele sunt de o calitate deosebita (peste nivelul vestelor de marca obisnuite)
- asamblarea nu e usoara :-) chinga este foarte rigida, si a fost ceva munca sa le asamblam. ramane de vazut daca am intuit corect cat trebuie sa lasam liber pentru neopren.. cel mai probabil nu, si vom avea de muncit pe plaja la reglat.
Mai multe dupa ce le udam.
Re: Why a backplate and wing
Posted: Fri Jun 26, 2009 4:33 pm
by victor
Re: Why a backplate and wing
Posted: Sun Jun 28, 2009 1:46 am
by victor
Impresii post-utilizare:
- de la 8kg de lest, am ajuns la 3kg; nu ies calculele prea bine pe hartie, dar ori neoprenul s-a mai turtit de la ultima verificare, ori wing-ul se ventileaza mai bine. oricum, rezultatul e minunat.
- zvonurile despre pozitia in apa sunt false (sau poate sunt adevarate la jachete back-inflate, nu la wing). poti sa adopti in apa sau la suprafata orice pozitie - vertical, pe spate, orizontal, intr-o parte.. orice. pozitia va fi stabila fara efort.
- inflator-ul scurt sta perfect la locul lui, pe umar, fara nici un efort; foarte usor de gasit in apa; mai greu cu umflarea orala, dar nu imposibil.
- tot sistemul sta foarte fix/stabil pe corp, nu joaca ca o jacheta; cureaua dintre picioare nu e deranjanta
- senzatia de libertate datorata faptului ca pe corp ai doar niste chingi este deosebita
Pe scurt: superb. Cum zic toti dupa ce au incercat asa ceva.. nu stiu de ce am folosit jacheta pana acum.
Re: Why a backplate and wing
Posted: Sun Jun 28, 2009 11:33 am
by Ciocanul
La ce foloseste tubul inserat pe chinga de burta?
Anyway, felicitari pentru achizitie!
Re: Why a backplate and wing
Posted: Sun Jun 28, 2009 12:14 pm
by victor
"Canister simulator" - are forma canistrei de baterii a unei lanterne serioase, ca sa poti ruta furtunul lung de 2.10m pe sub ea daca nu ai lanterna. Cum eu folosesc un asemenea furtun..
Re: Why a backplate and wing
Posted: Sun Jun 28, 2009 12:15 pm
by victor
Asta e post-ul meu de pe scubaboard - e lung, ca sa nu ma chinui sa il mai traduc in romana:
http://www.scubaboard.com/forums/buoyan ... lcd30.html
Re: Why a backplate and wing
Posted: Mon Jun 29, 2009 10:59 pm
by scubamario
Harnasament nu are?
Re: Why a backplate and wing
Posted: Mon Jun 29, 2009 11:44 pm
by adonay
E prins pe backplate. Il poti vedea si in pozele de mai sus.
Re: Why a backplate and wing
Posted: Tue Jun 30, 2009 1:02 am
by victor
harnasamentul este tip hogarthian - banda simpla de nylon, cu inele si catarame. nimic spectaculos, doar simplu si eficient.
Re: Why a backplate and wing
Posted: Tue Jun 30, 2009 1:08 am
by Misa
super tare! sa le stapaniti sanatosi!