Why a backplate and wing
- adonay
- Veteran
- Posts: 224
- Joined: Wed Apr 08, 2009 5:00 pm
- Numar de scufundari: 11-50
- Certificare/acreditare: NAUI OWD
- Location: Bucharest, RO
Why a backplate and wing
In cautarile pe internet am descoperit o comparatie foarte frumos scrisa intre:
- jacket BCD
- back inflate
- backplate/wing
Daca aveti timp, cititi-o pe toata:
http://www.direxplorers.com/new-dir-art ... -wing.html
- jacket BCD
- back inflate
- backplate/wing
Daca aveti timp, cititi-o pe toata:
http://www.direxplorers.com/new-dir-art ... -wing.html
Sorin CONSTANTINESCU
http://matale.ro/trips/
http://matale.ro/trips/
-
- Veteran
- Posts: 61
- Joined: Thu Jan 08, 2009 5:52 pm
- Numar de scufundari: 11-50
- Certificare/acreditare: SSI OWD
- Location: Cluj-Napoca
Re: Why a backplate and wing
Foarte interesant, dar eu vad un dezavantaj mare la sistemul "bp/w rig", si anume greutatea back plate-ului, mai ales daca le cari cu avionul.
Horatiu
- adonay
- Veteran
- Posts: 224
- Joined: Wed Apr 08, 2009 5:00 pm
- Numar de scufundari: 11-50
- Certificare/acreditare: NAUI OWD
- Location: Bucharest, RO
Re: Why a backplate and wing
Salut,
Backplate-ul nu este chiar asa de greu, cel pe care l-am comandat are in jur de 2kg (5.11 pounds = 2.31785701 kilograms). La el se adauga masa wing-ului si a harness-ului care nu cred ca depasesc 1kg impreuna.
Prin comparatie, fostul meu BCD avea 3,6kg.
//Sorin
Backplate-ul nu este chiar asa de greu, cel pe care l-am comandat are in jur de 2kg (5.11 pounds = 2.31785701 kilograms). La el se adauga masa wing-ului si a harness-ului care nu cred ca depasesc 1kg impreuna.
Prin comparatie, fostul meu BCD avea 3,6kg.
//Sorin
Sorin CONSTANTINESCU
http://matale.ro/trips/
http://matale.ro/trips/
- adonay
- Veteran
- Posts: 224
- Joined: Wed Apr 08, 2009 5:00 pm
- Numar de scufundari: 11-50
- Certificare/acreditare: NAUI OWD
- Location: Bucharest, RO
Re: Why a backplate and wing
A venit in sfarsit bp/w-ul de la Deep Sea Supply. L-am asamblat la munca si ma gandesc daca o sa fie maine vreme propice (macar sa nu fie valuri mari) ca sa o incerc!
Cateva poze mai jos.
Cateva poze mai jos.
Sorin CONSTANTINESCU
http://matale.ro/trips/
http://matale.ro/trips/
Re: Why a backplate and wing
Si alte cateva poze, facute in acelasi decor, la wing-ul meu :-).
Cateva impresii:
- materialele sunt de o calitate deosebita (peste nivelul vestelor de marca obisnuite)
- asamblarea nu e usoara :-) chinga este foarte rigida, si a fost ceva munca sa le asamblam. ramane de vazut daca am intuit corect cat trebuie sa lasam liber pentru neopren.. cel mai probabil nu, si vom avea de muncit pe plaja la reglat.
Mai multe dupa ce le udam.
Cateva impresii:
- materialele sunt de o calitate deosebita (peste nivelul vestelor de marca obisnuite)
- asamblarea nu e usoara :-) chinga este foarte rigida, si a fost ceva munca sa le asamblam. ramane de vazut daca am intuit corect cat trebuie sa lasam liber pentru neopren.. cel mai probabil nu, si vom avea de muncit pe plaja la reglat.
Mai multe dupa ce le udam.
- Attachments
-
- DSC00129.JPG (122.59 KiB) Viewed 22025 times
-
- DSC00128.JPG (79.71 KiB) Viewed 22019 times
-
- DSC00127.JPG (69.08 KiB) Viewed 22018 times
-
- DSC00126.JPG (140.36 KiB) Viewed 22015 times
-
- DSC00125.JPG (102.9 KiB) Viewed 22012 times
-
- DSC00124.JPG (109.57 KiB) Viewed 22010 times
-
- DSC00123.JPG (75.1 KiB) Viewed 22003 times
-
- DSC00122.JPG (94.14 KiB) Viewed 22007 times
-
- DSC00121.JPG (84.26 KiB) Viewed 21998 times
-
- DSC00120.JPG (85.68 KiB) Viewed 22001 times
-
- DSC00119.JPG (104.14 KiB) Viewed 21997 times
Re: Why a backplate and wing
Impresii post-utilizare:
- de la 8kg de lest, am ajuns la 3kg; nu ies calculele prea bine pe hartie, dar ori neoprenul s-a mai turtit de la ultima verificare, ori wing-ul se ventileaza mai bine. oricum, rezultatul e minunat.
- zvonurile despre pozitia in apa sunt false (sau poate sunt adevarate la jachete back-inflate, nu la wing). poti sa adopti in apa sau la suprafata orice pozitie - vertical, pe spate, orizontal, intr-o parte.. orice. pozitia va fi stabila fara efort.
- inflator-ul scurt sta perfect la locul lui, pe umar, fara nici un efort; foarte usor de gasit in apa; mai greu cu umflarea orala, dar nu imposibil.
- tot sistemul sta foarte fix/stabil pe corp, nu joaca ca o jacheta; cureaua dintre picioare nu e deranjanta
- senzatia de libertate datorata faptului ca pe corp ai doar niste chingi este deosebita
Pe scurt: superb. Cum zic toti dupa ce au incercat asa ceva.. nu stiu de ce am folosit jacheta pana acum.
- de la 8kg de lest, am ajuns la 3kg; nu ies calculele prea bine pe hartie, dar ori neoprenul s-a mai turtit de la ultima verificare, ori wing-ul se ventileaza mai bine. oricum, rezultatul e minunat.
- zvonurile despre pozitia in apa sunt false (sau poate sunt adevarate la jachete back-inflate, nu la wing). poti sa adopti in apa sau la suprafata orice pozitie - vertical, pe spate, orizontal, intr-o parte.. orice. pozitia va fi stabila fara efort.
- inflator-ul scurt sta perfect la locul lui, pe umar, fara nici un efort; foarte usor de gasit in apa; mai greu cu umflarea orala, dar nu imposibil.
- tot sistemul sta foarte fix/stabil pe corp, nu joaca ca o jacheta; cureaua dintre picioare nu e deranjanta
- senzatia de libertate datorata faptului ca pe corp ai doar niste chingi este deosebita
Pe scurt: superb. Cum zic toti dupa ce au incercat asa ceva.. nu stiu de ce am folosit jacheta pana acum.
Re: Why a backplate and wing
La ce foloseste tubul inserat pe chinga de burta?
Anyway, felicitari pentru achizitie!
Anyway, felicitari pentru achizitie!
Re: Why a backplate and wing
"Canister simulator" - are forma canistrei de baterii a unei lanterne serioase, ca sa poti ruta furtunul lung de 2.10m pe sub ea daca nu ai lanterna. Cum eu folosesc un asemenea furtun..
Re: Why a backplate and wing
Asta e post-ul meu de pe scubaboard - e lung, ca sa nu ma chinui sa il mai traduc in romana:
http://www.scubaboard.com/forums/buoyan ... lcd30.html
http://www.scubaboard.com/forums/buoyan ... lcd30.html
- scubamario
- Veteran
- Posts: 125
- Joined: Sun Nov 19, 2006 5:18 am
Re: Why a backplate and wing
Harnasament nu are?
- adonay
- Veteran
- Posts: 224
- Joined: Wed Apr 08, 2009 5:00 pm
- Numar de scufundari: 11-50
- Certificare/acreditare: NAUI OWD
- Location: Bucharest, RO
Re: Why a backplate and wing
E prins pe backplate. Il poti vedea si in pozele de mai sus.
Sorin CONSTANTINESCU
http://matale.ro/trips/
http://matale.ro/trips/
Re: Why a backplate and wing
harnasamentul este tip hogarthian - banda simpla de nylon, cu inele si catarame. nimic spectaculos, doar simplu si eficient.
- Misa
- Veteran
- Posts: 428
- Joined: Fri Apr 17, 2009 8:50 am
- Numar de scufundari: 11-50
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Why a backplate and wing
super tare! sa le stapaniti sanatosi!
The worst day diving is better than the best day working.
http://www.soniamisa.blogspot.com
http://www.claudiumisa.blogspot.com
http://www.soniamisa.blogspot.com
http://www.claudiumisa.blogspot.com