Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
Moderator: dancroitoru83
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
pe umeras special (cu umeri lati) si intr-un mediu acceptabil (fara soare, fara caldura sau umezeala prea mare).
- Misa
- Veteran
- Posts: 428
- Joined: Fri Apr 17, 2009 8:50 am
- Numar de scufundari: 11-50
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
de unde as putea sa iau costumul de mai jos?
http://www.scubapro.co.jp/products/wet/01/00.html - diving suit man, prima poza stanga de sus
Stirea asta e pe bune?
http://www.libertatea.ro/stire/mamaaa-c ... 56970.html
http://www.scubapro.co.jp/products/wet/01/00.html - diving suit man, prima poza stanga de sus
Stirea asta e pe bune?
http://www.libertatea.ro/stire/mamaaa-c ... 56970.html
The worst day diving is better than the best day working.
http://www.soniamisa.blogspot.com
http://www.claudiumisa.blogspot.com
http://www.soniamisa.blogspot.com
http://www.claudiumisa.blogspot.com
-
- Veteran
- Posts: 67
- Joined: Mon Jul 27, 2009 6:42 pm
- Numar de scufundari: 0-10
- Certificare/acreditare: OWD
- Location: Bucuresti
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
Are cineva BCD Aqualung cu i3? cum se comporta, avantaje dezavantaje?...
There is too much blood.
There can be only one fresh... MANGO FRESH.
There can be only one fresh... MANGO FRESH.
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
Am avut eu. i3-ul in sine e un mecanism ok daca te obisnuiesti cu el (si extrem de simplu). Al meu pierdea aer pe langa maneta, dar l-am demontat si rezolvat foarte usor. Vesta in sine - pentru o vesta jacheta - e printre cele bune. Dar.. nu e wing. Adica nu m-as mai intoarce la ea.
Avantaje: stii tot timpul unde gasesti dispozitivul de umflare/golire. Elimina aer simultan prin toate valvele. Buzunare mari, incapatoare.
Dezavantaje: senzatia incomoda de a fi inconjurat de vesta din toate partile. Faptul ca uneori reuseam sa umflu din greseala, atingand maneta de marginea vreunei barci. Daca porti buzunare de plumb, e si mai umflata in fata. Daca nu, plutesti in ea.
Pe scurt - daca vrei vesta tip jacheta, e ok. Dar mai bine vrei un wing ;-)
Avantaje: stii tot timpul unde gasesti dispozitivul de umflare/golire. Elimina aer simultan prin toate valvele. Buzunare mari, incapatoare.
Dezavantaje: senzatia incomoda de a fi inconjurat de vesta din toate partile. Faptul ca uneori reuseam sa umflu din greseala, atingand maneta de marginea vreunei barci. Daca porti buzunare de plumb, e si mai umflata in fata. Daca nu, plutesti in ea.
Pe scurt - daca vrei vesta tip jacheta, e ok. Dar mai bine vrei un wing ;-)
-
- Veteran
- Posts: 67
- Joined: Mon Jul 27, 2009 6:42 pm
- Numar de scufundari: 0-10
- Certificare/acreditare: OWD
- Location: Bucuresti
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
M-ati innebunit frate cu wingurile astea, mie imi plac chestii cu cat mai multe buzunare ca tot ce car sa stea in ele frumos sa am mainile libere at all times. Granted deocamdata nu car io foarte multe chestii si exista alternative dar parca pentru nivelul meu as prefera o vesta. Merci insa de sfat apreciez recomandarile.
There is too much blood.
There can be only one fresh... MANGO FRESH.
There can be only one fresh... MANGO FRESH.
- peret
- Veteran
- Posts: 368
- Joined: Mon Mar 02, 2009 1:54 pm
- Numar de scufundari: 201-1000
- Certificare/acreditare: PADI
IANTD
CMAS - Location: Nummela, Finland
- Contact:
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
Intreaba-te intii dece ai nevoie sa cari atitea! Si credema ca o sa vezi ca 90% din ele sint inutile....sau se pot aranja pe backplate/wing/harness. Incearca sa nu fi ca un pom de craciun. My 2 cents....Principiul KISS = Keep It Simple StupidFireBath wrote:M-ati innebunit frate cu wingurile astea, mie imi plac chestii cu cat mai multe buzunare ca tot ce car sa stea in ele frumos sa am mainile libere at all times. Granted deocamdata nu car io foarte multe chestii si exista alternative dar parca pentru nivelul meu as prefera o vesta. Merci insa de sfat apreciez recomandarile.
Chiar daca suna ciudat, eu ma dau cu BCD clasic (dar unul bun cu D ringuri de metal) cind ma duc la scufundari de agrement in calatorii. E simplu si nu se uita lumea la tine ca la urs. :-D
Am in plan totusi sa ma mut la backplate si wing pentru single tank, asa ca acum imi fac un backplate din duraluminiu pentru a fi suor la transport....dar asta e "under construction"...
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
Daca vrei BP usor de calatorii, uite-te la https://www.deepseasupply.com/index.php?product=5 . You will like it. Desi.. eu am stat si m-am gandit mai bine, si sunt dispus sa car un BP de otel, pentru ca tocmai in calatorii merita cel mai mult (unde primesti butelii de aluminiu, si vrei sa ai cu ce sa le scufunzi).
- peret
- Veteran
- Posts: 368
- Joined: Mon Mar 02, 2009 1:54 pm
- Numar de scufundari: 201-1000
- Certificare/acreditare: PADI
IANTD
CMAS - Location: Nummela, Finland
- Contact:
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
@victor: Pe unde am fost in calatorii am dat numai de butelii de otel si foarte rar de aluminiu. Cind am avut butelie de aluminiu, mi-am pus o parte din greutati pe butelie ca sa fiu mai bine echilibrat. (acum o sa apara comentarii ca daca am pus greutatile pe butelie cum le dau jos la nevoie....da' povestea e lunga)
Ideea e ca de obicei ma interesez cu ce linie aeriana ma duc si care sint conditiile cu care pot cara echipamentul de scufundari mai ieftin (Facilitati pentru echipament de sport, gold card, numar de bagaje vs. greutate etc.) si ma orientez in functie de asta cu ce ma duc. Am patit sa platesc 0 la dus si 330 Euro la intors pentru echipamanetul de scufundari dar si 50 euro sau 0....deci totul e foarte relativ asa ca acum incerc sa-mi fac un set "light" sa vad ce iese.
Plus ca acum daca tot am fost in India unde forta de munca costa nimic....si ma mai duc, am dat planul pentur backplate la un tip acolo, si se ocupa sa vada cit costa sa-l faca indienii. Peste doua saptamini ma duc iar in India asa ca sa vad ce au facut aia si ii pun sa faca vre-o 10 bucati de aluminiu si 10 bucati de otel, si o sa le aduc cu avionul si atunci am vreme sa analizez ce car la scufundari
Ideea e ca de obicei ma interesez cu ce linie aeriana ma duc si care sint conditiile cu care pot cara echipamentul de scufundari mai ieftin (Facilitati pentru echipament de sport, gold card, numar de bagaje vs. greutate etc.) si ma orientez in functie de asta cu ce ma duc. Am patit sa platesc 0 la dus si 330 Euro la intors pentru echipamanetul de scufundari dar si 50 euro sau 0....deci totul e foarte relativ asa ca acum incerc sa-mi fac un set "light" sa vad ce iese.
Plus ca acum daca tot am fost in India unde forta de munca costa nimic....si ma mai duc, am dat planul pentur backplate la un tip acolo, si se ocupa sa vada cit costa sa-l faca indienii. Peste doua saptamini ma duc iar in India asa ca sa vad ce au facut aia si ii pun sa faca vre-o 10 bucati de aluminiu si 10 bucati de otel, si o sa le aduc cu avionul si atunci am vreme sa analizez ce car la scufundari
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
Nu poti sa-i pui sa mestereasca si niste computere ieftine?
- evic29
- Veteran
- Posts: 88
- Joined: Fri May 25, 2007 7:13 pm
- Numar de scufundari: 201-1000
- Certificare/acreditare: nase owd
- Location: Oradea
- Contact:
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
O intrebare care cu siguranta sa tot discutat .
http://www.diverite.com/products/catalog/wings/bc4100
Wingul din linkul de mai sus este pentru butelie simpla cu capacitate de ridicare de 12 kg .
Intrebare intrebatoare
Poate sa imi tina la suprafata apei butelia de 15l otel si bakplate de otel (cu butelia plina)? (butelia are 15 -16 kg goala)
Sau sa optez pentru http://www.diverite.com/products/catalog/wings/bc4200
Care are capacitatea de ridicare 20kg .
Merci .
http://www.diverite.com/products/catalog/wings/bc4100
Wingul din linkul de mai sus este pentru butelie simpla cu capacitate de ridicare de 12 kg .
Intrebare intrebatoare
Poate sa imi tina la suprafata apei butelia de 15l otel si bakplate de otel (cu butelia plina)? (butelia are 15 -16 kg goala)
Sau sa optez pentru http://www.diverite.com/products/catalog/wings/bc4200
Care are capacitatea de ridicare 20kg .
Merci .
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
cea mai grea butelie de otel pe care am vazut-o pana acum ar fi avut o flotabilitate plina de -6kg (20kg on the neck) (valori mai normale sunt intre -2.5 (clasicul 16kg) si -4 (mai grea, 18kg)). La care se adauga un -2.5kg backplate, si un -1kg regulatorul, pentru un total de -9.5kg. Deci 12kg e arhisuficient.
a doua functie a wing-ului este sa compenseze pierderea maxima de flotabilitate a costumului tau (75% din lestul necesar sa scufunzi wetsuit-ul echipat fiind doar cu costum, labe, masca respectiv 100% din lestul necesar sa scufunzi un dry suit in aceleasi conditii) plus greutatea aerului din butelie (3kg).
a doua functie a wing-ului este sa compenseze pierderea maxima de flotabilitate a costumului tau (75% din lestul necesar sa scufunzi wetsuit-ul echipat fiind doar cu costum, labe, masca respectiv 100% din lestul necesar sa scufunzi un dry suit in aceleasi conditii) plus greutatea aerului din butelie (3kg).
-
- Veteran
- Posts: 67
- Joined: Mon Jul 27, 2009 6:42 pm
- Numar de scufundari: 0-10
- Certificare/acreditare: OWD
- Location: Bucuresti
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
Stimati diveri va anunt ca vremea in Maldive e buna, vizibilitate30-40 de metri, temperatura oceanului nu a scazut niciodata sub 28 de grade, apa mai sarata, divecenter italian... dar detalii mai incolo, cand ajung in tara, fac o poveste. Intrebarea mea este cablul de date pentru suunto D6, D9 merge si la D4, mufa se potriveste mai mult nu pot testa?
There is too much blood.
There can be only one fresh... MANGO FRESH.
There can be only one fresh... MANGO FRESH.
- dancroitoru83
- Senior
- Posts: 55
- Joined: Mon Sep 18, 2006 4:13 pm
- Numar de scufundari: 101-200
- Certificare/acreditare: NAUI AWOD
NAUI RESCUE DIVER - Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
Cablul este acelasi pentru D4,D6,D9 !
Remember when diving was dangerous and sex was safe!...
-
- Veteran
- Posts: 67
- Joined: Mon Jul 27, 2009 6:42 pm
- Numar de scufundari: 0-10
- Certificare/acreditare: OWD
- Location: Bucuresti
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
Merci.
There is too much blood.
There can be only one fresh... MANGO FRESH.
There can be only one fresh... MANGO FRESH.
-
- Veteran
- Posts: 67
- Joined: Mon Jul 27, 2009 6:42 pm
- Numar de scufundari: 0-10
- Certificare/acreditare: OWD
- Location: Bucuresti
Re: Pune o intrebare...primeste un raspuns:)
vreau sa postez un link da nu stiu unde e categoria
http://www.dailymail.co.uk/news/worldne ... s-ice.html
http://www.dailymail.co.uk/news/worldne ... s-ice.html
There is too much blood.
There can be only one fresh... MANGO FRESH.
There can be only one fresh... MANGO FRESH.