Noile Seawing Nova combina tehnologia clasica a labelor Scubapro cu cele mai noi inovatii in proiectarea hidrodinamica si utilizarea materialelor de ultima ora.Acest model asigura puterea, acceleratia si menevrabilitatea oferita de labele intregi dar si confortul, eficienta si viteza fara efort a labelor despicate.
http://www.xsport.ro/index.php?produs=25712300
http://www.youtube.com/watch?v=CGOm_Iuj ... r_embedded
SEAWING NOVA FIN
- adonay
- Veteran
- Posts: 224
- Joined: Wed Apr 08, 2009 5:00 pm
- Numar de scufundari: 11-50
- Certificare/acreditare: NAUI OWD
- Location: Bucharest, RO
Re: SEAWING NOVA FIN
Par foarte interesante ca design si mai vin si cu bareta cu arc.
Mi-ar placea sa le incerc la un momentdat.
O fi compatibila bareta cu Twin Jet Max? Adica sa am doua perechi de labe cu o singura bareta de arc de otel?
Mersi,
Mi-ar placea sa le incerc la un momentdat.
O fi compatibila bareta cu Twin Jet Max? Adica sa am doua perechi de labe cu o singura bareta de arc de otel?
Mersi,
Sorin CONSTANTINESCU
http://matale.ro/trips/
http://matale.ro/trips/
- divefilm
- Veteran
- Posts: 270
- Joined: Fri May 19, 2006 12:53 pm
- Numar de scufundari: peste 1000
- Certificare/acreditare: Instructor NAUI#48313
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: SEAWING NOVA FIN
Produsul este in stoc, poti sa treci pe la depozit sa probezi.
- Razvanu
- Veteran
- Posts: 84
- Joined: Tue Nov 25, 2008 6:29 pm
- Numar de scufundari: 11-50
- Location: Bucharest
- Contact:
Re: SEAWING NOVA FIN
Le-am luat eu azi. Sambata la bag la apa si comunic rezultatele.
Re: SEAWING NOVA FIN
M-a lasat Razvan sa le testez pe ale lui ieri (thx). Impresiile mele sunt urmatoarele:
- articulatiile alea dintre pala si locasul piciorului sunt suficient de solide, mai solide decat ma asteptam.
- pala este mult mai subtire/firava decat imi imaginasem; in apa flexa foarte mult
- sunt destul de usoare (ar putea sa fie ok pentru calatorii); cu siguranta mai usoare ca twinjet max-urile
- locasul piciorului e destul de larg/generos (mai inalt in orice caz, s-ar impaca mai bine cu botosi cu talpa groasa).
- sunt mai ok pentru frog-kick decat twinjet-urile, dar totusi nu chiar ca niste labe clasice
- senzatia generala era ca nu aveam suficienta putere; cu siguranta simt ca am mai multa putere impotriva curentului cu twinjet-urile, desi logic vorbind o laba non-split trebuia sa castige; probabil si din cauza ca pala este foarte moale (flexa fenomenal de mult in apa).
Una peste alta, mi s-au parut niste labe ok, dar nu stralucesc prin nimic. Poate aveam si eu asteptari prea mari din cauza formei exotice, dar in principiu s-au comportat ca niste labe normale, fara sa aiba prea mult impuls dar si fara sa ma oboseasca.
Sunt curios cum le-a simtit Razvan cand a impins diver-ul "lesinat" la suprafata - am uitat sa il intreb atunci pe loc.
- articulatiile alea dintre pala si locasul piciorului sunt suficient de solide, mai solide decat ma asteptam.
- pala este mult mai subtire/firava decat imi imaginasem; in apa flexa foarte mult
- sunt destul de usoare (ar putea sa fie ok pentru calatorii); cu siguranta mai usoare ca twinjet max-urile
- locasul piciorului e destul de larg/generos (mai inalt in orice caz, s-ar impaca mai bine cu botosi cu talpa groasa).
- sunt mai ok pentru frog-kick decat twinjet-urile, dar totusi nu chiar ca niste labe clasice
- senzatia generala era ca nu aveam suficienta putere; cu siguranta simt ca am mai multa putere impotriva curentului cu twinjet-urile, desi logic vorbind o laba non-split trebuia sa castige; probabil si din cauza ca pala este foarte moale (flexa fenomenal de mult in apa).
Una peste alta, mi s-au parut niste labe ok, dar nu stralucesc prin nimic. Poate aveam si eu asteptari prea mari din cauza formei exotice, dar in principiu s-au comportat ca niste labe normale, fara sa aiba prea mult impuls dar si fara sa ma oboseasca.
Sunt curios cum le-a simtit Razvan cand a impins diver-ul "lesinat" la suprafata - am uitat sa il intreb atunci pe loc.